26.1.09

Black muffins




U subotu mi se jela proja. Kazem sebi - necu, ionako sam sama, pa ce da ostaje... Onda mi opet zakrce crijeva... Krenem da mutim jaja za proju, dodam jogurta, posolim, izmrvim sir... i shvatim da nemam kukuruznog brasna! A napolju kisa i stvarno mi se ne da ici u prodavnicu... I onda mi padne na pamet da bih mogla napraviti "proju" od heljdinog brasna... I rijesim da probam, kontam po glavi da ne moze biti lose, nema razloga...


Ako ja shvatam pravila igre Ajme, koliko nas je, a ovog mjeseca je tema integralno brasno i domacica nam je mamajac, mislim da se i ovi Crni heljdini muffinsi mogu naci na listi...

Dakle, upotrijebila sam, za 12 muffinsa: 2 jaja, 1 nepunu kasicicu soli, 2 dl tecnog nemasnog jogurta, 1 dl ulja, 100 g nemasnog kravljeg sira, 1 dl gazirane kisjele vode, 1 kesicu praska za pecivo, oko 200 g heljdinog brasna.

Sve se muti viljuskom, dodaju se sastojci ovim redom , na kraju brasno. Nisam sigurna da ide bas tacno 200 g heljdinog brasna, jer sam sakom dodavala otprilike - do odredjene gustine, koja treba da bude ovakva:



Sve dobro izmijesati, da se dobije jednolicna smjesa, stavljati u kalupe za muffinse, posuti susamom ili necim drugim (ja sam dva reda posula i vlascem) i peci: rerna treba da se ugrije do 250 stepeni, u momentu stavljanja pleha na pecenje smanjiti na oko 220, a nakon deset minuta na 180-170 stepeni. Peci pola sata ili koji minut duze.



Pokriti vlaznom krpom da odstoje, da se ohlade... i uzivati uz casu jogurta :)

Ko voli specifican "smek" heljde, nece odoljeti ovim muffinsima :)

4 komentara:

Вера kaže...

super su,ja i inace volim mufins,jer se lako spremaju,a i deca ih obozavaju,uvek ih pojedu ne brljaju!

Monika kaže...

odlično si se sjetila! muffins izgledaju odlično :)

JA U KUHINJI... kaže...

fenomenalno izgleda... bas fino mekano deluju iako imaju samo heljdinog brasna... ma ovo moram probati...

Tash kaže...

hvala vam.
jesu mekani, maslinka, i sljedeceg dana :)