29.4.09

Absolute COOL

Krenem ja u petak za Beograd. Laganice, avionom... Prespavam kod cool-prijateljice i zajedno sa njom i jos osam komada zenskinja, uputim se prema Koprivnici na cool-druzenje.

Koprivnica, pogled sa terase "Podravske kleti"


Pogled na Podravkin rekreativni centar, popularni PRC. Dosli ljudi sa svih strana - mlado, malo manje mlado, musko, zensko, mnogo naroda - a svi nasmijani i raspolozeni!


Ovo je Trendel - cool-prijateljica, kod koje sam prespavala u Beogradu. Hm... prespavala... pretjerah, al nema veze :)

S desna nalijevo: BiserkO - sve je ona ovo zamutila :), Dalmatino i ja. Pitali me gdje mi je lijeva ruka. Pst... ;)

Evo Dalmatincica - mnogo ih je, brate, al dobro... :) Vesele su, tako da im sve oprastam!


Sve su nas u neka doba postrojili na stepeniste koje vodi uzbrdo. I odozdo nas slikali. I onda rekli: aj sad razlaz! Ja se fino razderem: eeee, aj sad malo 'vamo gledajte!!! :D i eto...


Biserko vec znate, slijede Njambrek, Trendel i Nale. Nasmijesene i vedre :)

Carobno prozorce :) Ma koliki nam stomaci bili, svi izgledamo fit u staklu ovog prozora. ;)


Pokloncici, koji su presli mnooooogo hiljada kilometara :) :) :) Hvala svima!!!



Muffins Dolcella - poklon od Podravke - kojima ja pametna zaboravim da dodam vodu! :D Al su super ispali i tako dehidrirani!

Nema tu sta da se prica, sto drugi vec nisu negdje napisali, pokazali, rekli... Sve je bilo vrhunski spremljeno, docek izvanredan, provod nezaboravan, a ljudi - e to su oni dobri ljudi, o kojima sam prije koji mjesec pisala. Svuda ih ima, samo ih treba pronaci. A ja sam ih eto nasla sve na jednom mjestu!

Broj komentara: 6:

Stevo kaže...

E, baš mi je drago da ste se svi dobro proveli!

Nina kaže...

e meni je tako žao što nisam bila!

Tash kaže...

bilo je zaista lijepo, tako da sledece godine obavezno idem :)

Вера kaže...

Divne slikice,zao mi je sto nisam bila....dalmatino je super frajer!

Snježana Cetina kaže...

Baš vam je bilo super! Žao mi je što nisam bila i ja :)

Unknown kaže...

hej zmajice! vidim da ste bili svi veseli, al onaj čarobni prozorčić mi se nekako jaaako svidio! morat ću ja takve naći da ih jednog dana ugradim u svoje zidove :)))