28.12.08

Terin od krompira sa tapenadama od maslina

Kao sto je receno u Kuvarigricama http://kuvarigrice.blogspot.com/2008/11/kuvarijacije-200812-terin-od-krompira-i.html, evo ja objavljujem svoju verziju Terina.
Nadam se da ce vam se dopasti :)
















Ova ljepota je radjena 19. decembra - za nasu slavu Svetog Nikolu.

Svake godine muku mucim sta spremiti osim ribe, a da je posno. A ove godine mi je posao olaksan, jer sam upravo ovdje otkrila ovo fino predjelo.

Lako se sprema, kad su svi sastojci pri ruci. Nije pretjerano ni skupo jelo.

Gostima se najprije svidio izgled - slagala sam u silikonski kalup za kuglof, koji dobih iz Njemacke od drage cool-prijateljice :)

Ja sam namjerno ostavila malo krupnije mljevene bademe - mi zmajevi volimo kad krcka pod zubima.

Izdasno i ukusno predjelo, sigurna sam da ce se i prije sljedece slave naci na mojoj trpezi.

Ukoliko se desi da vam pretekne, a ne biste da vam se danima vuce po frizideru, jer vam je zao da bacite (i stvarno bi bila grehota), uradite sto i ja: u dubokoj zdjeli lagano izmijesajte preostali dio terina - zalijte nekim aromaticnim uljem, dodajte malo limunovog soka - ulje ce ga "drzati", a limunov sok dodatno osvjeziti - i imacete malo drugaciju salatu...

Moja djeca su sa uzivanjem jela obje varijante...

Hvala na divnom receptu!

Broj komentara: 10:

Maja Babić kaže...

Evo, otvorila si igru :) Ovo je prvi krug i prvi post igre kuVarijacije. Cestitam :)

Terin si bs lepo naslagala, zanimljiv je ovako okrugao!

Pozdravi!

Вера kaže...

Svidja mi se,sto je u obliku kuglofa,super ideja,tvoj terin tako dooobro izgleda.Da i sto kazes posan je,super za slave a i u vreme posta.

Sanela Mallory kaže...

Baš lijepo izgleda tako okrugao, kao "torta". Razmišljala sam i ja da ga stavim u okrugli kalup, ali pošto sam odlučila raditi pola mjere tapenadi, zaključila sam da mi je kalup za kuglof prevelik.
Ali baš lijepo izgleda ovako ukrašeno:)

Tash kaže...

hvala vam!
drago mi je da sam otvorila prvi krug :) :) :) radujem se kao dijete :P

sanela, ako radis pola mjere - mozda mozes da slazes u neku serpicu, dobices malu okruglu tortu :) :) :)

Marija kaže...

Tash, ovo je najkreativniji terin do sada! Stvarno si ga divno ukrasila!

Andrea kaže...

Zbilja izgleda super u ovom obliku! :)
Odličan je i prijedlog što napraviti s ostatkom iako smo mi u dva dana sve pojeli (radila sam pola količine).

dvi ribe dva kumpira kaže...

Tash, tvoju sliku sam vidila neki dan i odusevila se,
zaista izgleda prekrasno.

Monika kaže...

TashaNa, jes' to ti? pa ja sam tek sad skužila da ti imaš blog! kasno palim :))) baš mi je drago vidjeti te u bloggerskim vodama...a terin izgleda sjajno ovako okrugao...puno pozdrava i sve najbolje u Novoj godini! tipkamo se ;)monchislava

Tash kaže...

:)))
drago mi je da vam se dopada, bice jos lijepih izazova, nadam se :) :) :)

Tash kaže...

da, monchi, to sam ja :P vidis jezik, sve ti je jasno :) :) :)